Senarai Blog Saya

Jumlah Kunjungan

dreamweaver stats

Terma dan Syarat Untuk Tempahan dan pembelian

Bagi Pembelian Barang siap
untuk barangan yang sedia ada dan boleh terus dibeli pembeli seharusnya membuat bayaran terlebih dahulu. Dan pihak kemi akan memastikan bayaran ada di dalam akaun kami dan apabila ianya sah ada pihak kami akan menghantar pesanan dengan menggunakan perkhidmatan Pos Laju.

Setiap perkhidmatan Pos dikenekan bayaran sebanyak RM8.00

Bagi Pembelian Secara tempahan

untuk pembelian secara tempahan pula dikenekan bayaran pendahuluan sebanyak RM50-00 dan bayaran penuh untuk semua tempahan haruslah dibayar sebelum tempahan dihantar.
bagi tempahan yang melebihi jumlah RM150-00 pendahuluan dikenekan sebanyak RM100-00..
Setiap perkhidmatan Pos dikenakan bayaran sebanyak RM8.00

SEGALA BAYARAN BOLEH DIBUAT DI:

Maybank Akaun No : 101030013678 :
Nor Hairana Binti Rahamat

setelah bayaran dilakukan sila sms ke No 019-7997015:

nama:
alamat:
code item:

(sebagai simpanan dan proses penghantaran)


Dikuasakan oleh Blogger.

Pengikut

About Me

Foto saya
Batu Pahat, Johor, Malaysia
Salam semua, selamat datang ke Blog Cerita.. Bonda Iris. Disini Bonda Iris ingin menceritakan tentang anak2, perkhidmatan Bonda Iris jalankan dan sebagainya.. Diharap para pengungung sudi melihat Blog Bonda Iris ni. :-)

Hari Ini

Daisypath Anniversary (T8uB)

Waktu Solat

yahoo messenger

Mari Chat


RSS

Pages


Sulam Reben Tempahan Kawan Baik ku

Hai semua... hari ni Bonda Iris nk cerita tentang tempahan yang pertama Bonda iris terima. Tempahan tu dibuat oleh kawan baik Bonda iris. Untuk pengetahuan kekawan semua tempahan ini di buat mengikut cita rasa cik irin kita tuan punya tempahan tu. Cik irin kita ni memiliki kereta berwarna kuning jadi dia meminta Bonda iris 1 set kusyen untuk diletakkan di belakang kereta sebagai hiasan.. warna dan corak juga dipilih oleh cik irin.. Untuk pengetahuan semua kain yang telah dipilih adalah berwarna hitam, bunga berwarna kuning keemasaan dan daun berwarna kelabu.. Mula-mula Bonda iris rasa macam tak kene je.. tapi bila Bonda iris lakar pada komputer serta letakkan warna yang diminta.. rupa-rupanya cantik juga kombinasi warna yang dipilih.. Bonda iris terus print lakaran yang diminta sebagai panduan semasa menyulam nanti.. Mujurlah senang saja lakaran yang dipilih oleh cik iris kita tu.. jadi taklah lama sangan Bonda iris nak menyiapkannya.. dalam masa 3 hari Bonda iris siap menyulammnya.. Sebelum sempat Bonda iris nak jadikkan kain yang telah siap di sulam Bonda dapat satu panggilan dari cik irin mengatakan bahawa cik irin nak letakkan nama dia di tengah-tengah gubahan sulam reben tu.. nasib baik tak jahit lagi. Bonda pun ambil benang sulam lalu melakar nama irin di tengah-tengah gubahan sulam berkenaan..


ni setelah siap dijadikan kusyen
saiz 16' x 16'
jenis kain baldu


setelah siap semuannya Bonda iris pun jahitlah kain tu jadikan kusyen seperti gambar diatas ni.. sebagai kenangan yang Bonda iris hasilkan dan untuk dijadikkan contoh sekiranya penggunjung Blog ni nak tempah.. tempahan ni bonda iris hantar sendiri kepada tuan punya.. sebab kebetulan bonda iris ada jemputan kahwin anak sedara hasband bonda iris di johor bahru..

pandangan yang lebih jelas


pandangan di atas sofa..(gambar ni tak berapa ok)

detail untuk design ini

code item : BI 002
saiz : 16" x 16"
price : RM80.00
material : kain jenis baldu, reben jenis kilat
sedia untuk tempahan
setiap set berserta dengan kusyen sekali

Bonda iris harap cik irin cuka akan hasil yang telah Bonda iris siapkan ni.. dan sudi-sudilah mempromosikkan kepada kekawan kita di Johor Bahru nanti..



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan