Senarai Blog Saya

Jumlah Kunjungan

dreamweaver stats

Terma dan Syarat Untuk Tempahan dan pembelian

Bagi Pembelian Barang siap
untuk barangan yang sedia ada dan boleh terus dibeli pembeli seharusnya membuat bayaran terlebih dahulu. Dan pihak kemi akan memastikan bayaran ada di dalam akaun kami dan apabila ianya sah ada pihak kami akan menghantar pesanan dengan menggunakan perkhidmatan Pos Laju.

Setiap perkhidmatan Pos dikenekan bayaran sebanyak RM8.00

Bagi Pembelian Secara tempahan

untuk pembelian secara tempahan pula dikenekan bayaran pendahuluan sebanyak RM50-00 dan bayaran penuh untuk semua tempahan haruslah dibayar sebelum tempahan dihantar.
bagi tempahan yang melebihi jumlah RM150-00 pendahuluan dikenekan sebanyak RM100-00..
Setiap perkhidmatan Pos dikenakan bayaran sebanyak RM8.00

SEGALA BAYARAN BOLEH DIBUAT DI:

Maybank Akaun No : 101030013678 :
Nor Hairana Binti Rahamat

setelah bayaran dilakukan sila sms ke No 019-7997015:

nama:
alamat:
code item:

(sebagai simpanan dan proses penghantaran)


Dikuasakan oleh Blogger.

Pengikut

About Me

Foto saya
Batu Pahat, Johor, Malaysia
Salam semua, selamat datang ke Blog Cerita.. Bonda Iris. Disini Bonda Iris ingin menceritakan tentang anak2, perkhidmatan Bonda Iris jalankan dan sebagainya.. Diharap para pengungung sudi melihat Blog Bonda Iris ni. :-)

Hari Ini

Daisypath Anniversary (T8uB)

Waktu Solat

yahoo messenger

Mari Chat


RSS

Pages


Mandi Manda

Selamat petang... petang ni Bonda iris nak cerita sedikit.. cerita tentang Bonda iris bersama-sama suami dan anak-anak pergi mandi manda.. sebenarnya tak plan pun nak pegi mandi manda.. masa tu nak hantar adik balik asrama di kluang johor.. sebaik sahaja sampai suami Bonda iris ajak Bonda iris mandi manda di Taman rekeriasi Gunung Lambak di Kluang..

Sebenarnya Bonda Iris tak pernah pergi ke sana.. so Bonda iris pun ikut jelah .. sampai saja disana perjalanan nak menuju ke kawasan air terjun jauh mendaki Al maklumlah Bonda Iris dan anak-anak tak larat n
ak mendaki so ajak jelah anak-anak mandi di bawah sahaja.. mujurlah ada kawasan air terjun yang cetek dan jernih airnya, tapi Bonda iris dan suami tak boleh lah mandi. anak-anak saja jelah yang mandi manda..

iris dan iskandar dalam air


iskandar kecil lagi so a
bah kene pegang

iris terjatuh dalam air

seronok sanggat anak-anak masa mandi manda ni.. iris kesejukkan bila masuk dalam air bergitu juga iskandar.. masing-masing sebuk main air.. habis baju Bonda iris dan abah basah akibat di sembah air dengan iris.. sekali sekala keluar bersama-sama ahli keluarga tersayang..

iskandar sebuk nak capai daun dalam air


sejuknya air...


syoknya mandi.....

iris dan iskandar ada masa nanti kita pi mandi manda di kota tingga pula.. pasti seronok.. buat masa ni rasanya kurang selesa sebab musim hujan dan banjir.. so nanti ada masa lapang ibu dan abah bawa pula..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan